مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: از ساعت ۵:۳۰ صبح روز یکشنبه ۴ شهریور، آماده ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین هستیم.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، رضا محمدنژاد، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اظهارداشت: یکشنبه سرویس‌دهی در تمامی خطوط درون‌شهری از ساعت ۵:۳۰ آغاز خواهد شد. با توجه به مسیر پیاده‌روی اربعین، خطوط ۱ و ۶ بیشترین بار مسافری را بر عهده دارند؛ با این حال، در کل شبکه مترو آماده ارائه خدمات مناسب به زائران خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در مسیر بازگشت از حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، ایستگاه شهرری به دلیل نزدیکی به حرم با حجم بالایی از مسافر مواجه خواهد شد، گفت: به منظور افزایش رفاه مسافران، هماهنگی‌های لازم با شرکت واحد اتوبوسرانی برای انتقال زائران به ایستگاه‌های شهدای دولت‌آباد و کیانشهر در خط ۶ نیز صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: زائران در هنگام بازگشت، با توجه به مقصد خود می‌توانند به ایستگاه‌های خطوط ۱ و ۶ به وسیله اتوبوس مراجعه کنند.

محمدنژاد با تاکید بر اینکه تردد در تمامی ایستگاه‌ها به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و در صورت مشاهده ازدحام مسافری، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام قطار فوق‌العاده انجام شده است، خاطرنشان کرد: متروی تهران با به‌کارگیری تمامی امکانات تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را ارائه دهد.

کد خبر 876572
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha